secretvoice

2009-02-26
11:57:19

Dåligt samvete kan vara bra ibland...

Igår var jag världens sämsta mamma. Idag har jag laddat om och kunde möta sonen på det sätt han behövde. Först mös vi lite i sängen. Eftersom maken fortfarande var hemma, berättade jag det för sonen. Då gick han upp och åt frukost med sin pappa och följde honom sedan överallt som en hund: när han borstade tänderna, dukade av osv. Mycket gulligt.

Idag kan jag se sonens verkliga kvaliteter utan att bländas av mina egna tillkortakommanden. Det är märkligt vad blind man kan bli av sina känslor, för sonen, han är lika fantastisk som igår och dagen för det.

Idag ska vi gå och köpa krukor och små växthus till alla våra fröer som vi beställt tillsammans. Tack och lov har fröfirman skickat med en odlingsanvisning, så att vi förhoppningsvis får en så bra skörd som möjligt. Då ville sonen bli hämtad tidigare från dagis och man känner sig extra gynnad av att vara just hans mamma.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: