secretvoice

2008-09-30
13:22:28

Efter behandlingen

Måste säga att jag känner mig bättre i ryggen på ett subtilt sätt. Bättringen har liksom kommit smygande, ungefär som efter zonterapi, man mår bara allmänt bra. Enda skillnaden är väl att jag efter zonterapi blir fnissig och pladdrig som aldrig förr...

Jag har också börjat tänka på HUR jag gör saker och ting, att inte svanka så mycket, stå, gå och röra mig så att kroppen är mer i balans. Har också gjort mamma-pilates och promenerat. Fast efter en lång promenad idag, kände jag av i lår och i svanken, så helt balanserad är jag inte.

Glömde berätta att Alan också gjorde något med mitt huvud. Det kändes som massage i hårbotten, fast jag förstår ju att det hör till behandlingen. Det liknar verkligen ingenting annat jag gjort tidigare, men jag kommer att gå tillbaka, det vet jag.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: