secretvoice

2008-10-27
13:05:54

Kick-off!

Idag har jag kick-off för min ena bok efter en natt av ständigt ammande. Lilltjejen har blivit hungrigare av att äta lunch och ville snutta hela natten. Såg fram emot att få sova till sju iaf då sonen brukar vakna. Han tassade in vid sextiden och vägrade vara tyst och var inte alls på humör att somna om - föräldrar som vet hur trötta barn brukar vara vet hur eftermiddagen kommer att te sig...

Inte de bästa förutsättningarna för en kick-off alltså.

Har ändå lärt mig att när jag är låg eller trött, gäller det att klä upp sig extra. Sagt och gjort har jag tagit på kavaj och sminkat mig idag. Dagis undrar nog varför jag är så snoffsig, men det struntar jag i, jag måste orka igenom dagen med humöret i behåll.

Boken då? Den har jag skrivit på och lagt till en sida till de tjugofyra jag redan hade. Nu vrålar lillan och vill absolut inte sova middag som hon brukar...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: