secretvoice

2008-11-08
07:17:28

Ja, det var den natten...

Lilltjejen håller på att få tänder och sover dåligt och gissa vem mer som också gör det då? Just, undertecknad. Hon har stökat sedan fem imorse och jag insåg rätt snabbt att det inte var någon mening med att gå och lägga sig igen. Snart blir jag desperat, jag vet inte vad jag ska göra - har du några tips, hör av dig!!!

I vanliga fall, får jag en sovmorgon i veckan. Vi har varsin sovdag på helgerna. På nätterna tar jag tjejen och han killen, men när han är borta springer jag mellan två barn på nätterna. Är det inte märkligt vad synkade de kan vara? Inom en timma - preciiiiis så man börjat njuta av sömnen igen - vaknar den ena eller den andra.

När då maken kommer hem, känns det som att nu, nu äntligen får jag sova!

Sen ibland får jag faktiskt sova gott en natt, det medger jag gärna, men det är också så att jag bara får ana hur det skulle kunna vara innan det är dags för nattvak igen.

Man skulle kunna låta henne skrika tills hon somnar, men då vaknar sonen och blir grinig hela dagen och att höra skrik och gnäll dygnet runt, det orkar jag bara inte.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: