secretvoice

2009-03-21
14:59:43

Ny coachblogg

När jag arbetade, hade jag många kontakter med kunder, affärsutvecklare i koncernen och med flera adepter. Jag är van vid att ha ett rörligt och givande arbetsliv och har arbetat inom IT, media, kommunikation, offentlig sektor mm. Efter alla dessa erfarenheter, har jag ett och annat med i bagaget som kan vara värdefullt för andra.

Därför startar jag en coachblogg som ger råd om karriär, relationer, barn och hälsa.

Beroende på hur många som kontaktar mig, kan det ta ett par dagar innan du får svar, men svar kommer. Läste på nätet om en annan person som arbetade som mentor och då valde att begära att dennes adepter i sin tur hjälpte andra - och det får således bli min taxa på coachbloggen...

Välkommen, ingen fråga är för liten eller för stor!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: