secretvoice

2008-11-15
20:04:54

Lugnet efter en nattlig liten storm

Mammas minsta lilla hjärta hade ont i magen inatt. Ingen fick sova, men imorse var allt lugnt igen. Killarna drog och handlade mat, då passade jag på att ta en promenad ner till stan för en fika.

Himlen hade samma färg som den där tavlan i Vanilla Sky med Tom Cruise, vi gick i ett gyllene soldis med molnen forsande fram över himlen ovanför oss. En perfekt dag att leva helt enkelt!

Vissa dagar är bara underbara, fikastunden blev kort eftersom lillan vaknade, men när vi sen gick hem, hade jag kunnat gå och gå och gå. Inga tempoövningar idag, bara njutning i ett lugnt promenadtempo med favoritmusiken i lurarna. Alla jag möter tror att jag sjunger vaggvisor för min lilla bebis när jag i själva verket sjunger U2. Angel of Harlem är speciellt svår att sjunga lågt och sansat till, speciellt vid det där härliga yeahiyeah mot slutet. Angel of Harlem är ju jag...
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: