secretvoice

2008-05-20
10:53:48

Förälskad i en klänning

Förra gången jag var gravid, dissade jag allt som hade med "ytlighet" att göra: mode, skönhet - ja, allt som inte hade min lilla guldklimp att göra. Den här gången är det andra bullar - kardemumma *fniss* - nu är det mamalicious som gäller.

Idag ska jag investera i en kavaj som jag kan ha efteråt, både på fritiden och på jobbet. Bästa kombinationen, eller hur? Har just upptäckt ett nytt märke, Stills och en hemsida att leta efter kläder på. Kolla bland mina länkar!

Eftersom jag är hemma och "ruvar", bara några dagar kvar innan bebbe 2 kommer, har jag tid att surfa och vara social på ett helt annat sätt än när jag var arbetande och hämtande mamma. Skönt, jag är fri! Några dagar till iaf...

Hittade inte bilden på den klänningen jag föll för, men hela hemsidan (http://www.stills.eu/) är full av snygga kläder. Vill ha! Stranden skulle inte sitta helt fel heller...



Numera shoppar jag mer och mer på nätet, tips på bra länkar önskas!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: