secretvoice

2008-07-13
22:37:06

Det blev en tjej!

Ja, nu var det länge sedan jag var här. Under tiden har jag fått barn med kejsarsnitt, så om du frågar mig hur det gick, har jag ingen aning, eftersom jag inte var där... ;-)

Hon är underbar - och en kopia av mig - och växer så det knakar.

Sen fick jag problem med att logga in under omläggningen av hemsidan... något för ansvariga att ta åt sig för!

Fick amningsproblem och fick tid på sjukhus för råd och dåd. Innan dess hade jag snokat reda på ett recept på ett örtté som jag berättade för min BVC-sköterska om. Hon var skeptisk och sa artigt: det måste du berätta om.

Jodå, det ska jag göra - för det är nämligen samma recept jag fick på amningsmottagningen. Det ska bli fantastiskt kul att se hennes min när hon får det. Ibland är skadeglädje så skönt! Det, och att veta att jag hade heelt rätt som vanligt.

Självironin är hög här idag, som ni ser! Bäst att tillägga det, så ni inte tror att jag är något slags inbilsk messerschmidt (och vad vet ni
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: